Arhiva bloga

petak, 14. siječnja 2011.

O Našim Pesekima... =DD

Book,ja sam Luna!
Ja se zovem Luna...
Imam 1 godinu i 7 mjeseci...
Imam 10 kila...
jako odobro čuvam svoju gazdaricu...
Jako sam živahna...i zabavna...
Osim sto me zovu Luna,još me vole zvati Lun'ca...
Volim se šetati sa svojim prijateljem Blackyem...
ovo bi bilo sve za sada...waf waf pozdrav do idućega puta...
Usput da vam predstavim svog prijatelja...OVO JE BLACKY...(slika ispod)


Da da to sam ja Blacky.... =))
Ja sam mješanac Labradora kao što i sam vidite....
 Imam 8 mjeseci....
Imam 30 kila i jako sam snažan....
Volim grickati stvari....pogotovo svoje igračke...
Osvajam svojim živahnim karakterom...susjedi me obožavaju...
katkad me i nagrade ako im dam šapu.....
Obožavam kad me gazdarica izvede u dugu šetnju....
Naravno više volim kada Luna ide sa mnom ali i kada ne ide bude mi zabavno....
Mislim da bih to bilo sve za sada.... waf waf pozdrav od nas.... =))








Nema komentara:

Objavi komentar